NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • 1. Gdzie kupić lub zarezerwować bilety?

    Bilety można kupić:

    – w kasie Teatru Capitol. Kasa jest czynna codziennie w godzinach: 10 – 19.

    – on-line przez stronę Teatru Capitol KUP BILET

    – on-line na stronach:

    ebilet.pl

    eventim.pl

    biletynakabarety.pl

    biletyna.pl

    ewejsciowki.pl

    Bilety można zarezerwować:

    – w kasie Teatru Capitol. Kasa jest czynna codziennie w godzinach: 10 – 19

    – telefonicznie: 222 610 21 42 lub 22 890 70 55

    – mailowo: rezerwacje@teatrcapitol.pl

     

  • 2. Czy mogę zwrócić zakupione bilety?

    Przyjmujemy zwroty biletów:

    – indywidualnych najpóźniej na 2 dni przed spektaklem

    – grupowych (powyżej 10 osób) najpóźniej 10 dni przed spektaklem

    Zwroty tylko  z paragonem.

    W przypadku zwrotów na kartę  płatniczą – konieczna jest karta, którą bilety zostały opłacone.

  • 3. Czy zajmę swoje miejsce jeśli spóźnię się na spektakl?

    Nie. Widzowie spóźnieni zajmą wykupione miejsca dopiero po przerwie.

  • 4. Kiedy mogę kupić wejściówki?

    Wejściówki (miejsca na schodach) sprzedawane są wyłącznie na Scenę Mniejszą. Można je kupić:

    – w kasie teatru, na 20 minut przed spektaklem

    – on-line na www.ewejsciowki.pl

    Na Dużej Scenie, zamiast wejściówek, funkcjonują straponteny (dodatkowe boczne miejsca, bez oparć). Można je kupić:

     – w kasie teatru, godzinę przed spektaklem
    – on-line na www.ewejsciowki.pl

     

  • 5. Czy są bilety ulgowe?

    Teatr nie posiada biletów ulgowych.

    Polecamy miejsca brzegowe w cenie od 39 zł

  • 6. Czy mogę przebukować rezerwację?

    Tak. Rezerwację można przebukować bez żadnych ograniczeń.
  • 7. Czy mogę przebukować już opłacone bilety?

    Tak. Opłacone bilety można przebukować najpóźniej na 2 dni przed spektaklem, ponieważ konieczne jest dokonanie zwrotu, a następnie ponowny zakup biletów na nowy termin. 
  • 8. Czy przy teatrze jest parking?

    Tak. Pod samym teatrem jest mały parking z ograniczoną liczbą miejsc. Poza tym, można parkować na pobliskich ulicach: Przechodnia, Marszałkowska a także na dużym parkingu na pl. Bankowym.
  • 9. Czy osoby niepełnosprawne będą miały jak wejść na widownię?

    Dla osób niepełnosprawnych wejście możliwe jest tylko na Dużą Scenę, ponieważ Scena Mniejsza znajduje się na wysokim pierwszym piętrze.  
    Na Dużą Scenę jest kilka schodów i w razie potrzeby pracownicy szatni pomogą ze zniesieniem/wniesieniem wózka. 
    Dla osób niepełnosprawnych najwygodniejsze będą miejsca boczne w ostatnich rzędach.
  • 10. Czy wejściówki można rezerwować?

    Nie. Wejściówek nie można rezerwować. 
  • 11. Czy muszę przyjeżdżać do teatru aby zapłacić za bilety?

    Nie. Płatności za bilety można dokonać przelewem z odpowiednim wyprzedzeniem czasu (kilka dni). Bilety opłacone przelewem można odebrać w kasie przed spektaklem.
    Dane dotyczące numeru konta oraz wymaganej treści w tytule przelewu, znajdują się w zakładce „Bilety”.
  • 12. Gdzie mogę dowiedzieć się o obsadę na konkretny termin?

    Na stronie internetowej w zakładce „Spektakle” należy wybrać spektakl i za pomocą opcji „Sprawdź obsadę” można zapoznać się z planowaną obsadą na konkretne terminy.
  • 13. Czy sala jest klimatyzowana?

    Tak.

  • 14. Gdzie i na jakich spektaklach wyświetlane są napisy w języku angielskim?

    Napisy w języku angielskich wyświetlane są na Dużej Scenie na ekranach obok sceny, oraz na Scenie Mniejszej na projektorach nad sceną. Wszystkie spektakle z dopiskiem „With English Subtitles” w naszym repertuarze mają napisy w języku angielskim.