NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • 1. Gdzie kupić lub zarezerwować bilety?

    Bilety można kupić:

    – w kasie Teatru Capitol. Kasa jest czynna codziennie w godzinach: 10 – 19.

    – on-line przez stronę –> www.teatrcapitol.pl

    – on-line na stronach:

    kicket.com

    ebilet.pl

    eventim.pl

    biletyna.pl

    Bilety można zarezerwować:

    – w kasie Teatru Capitol. Kasa jest czynna codziennie w godzinach: 10 – 19

    – telefonicznie: 22 620 21 42 lub 22 890 70 55

    – mailowo: rezerwacje@teatrcapitol.pl

     

  • 2. Czy mogę zwrócić zakupione bilety?

    Zakupione bilety nie podlegają zwrotowi.
    Szczegóły w regulaminie.

  • 3. Czy zajmę swoje miejsce jeśli spóźnię się na spektakl?

    Nie. Widzowie spóźnieni zajmą wykupione miejsca dopiero po przerwie.

  • 4. Kiedy mogę kupić wejściówki?

    Wejściówki (miejsca na schodach) sprzedawane są wyłącznie na Scenę Mniejszą. Można je kupić:

    – w kasie teatru, na 20 minut przed spektaklem

    – online na www.teatrcapitol.pl

    Na Dużej Scenie, zamiast wejściówek, funkcjonują straponteny (dodatkowe boczne miejsca, bez oparć). Można je kupić:

     – online na www.teatrcapitol.pl

     

  • 5. Czy są bilety ulgowe?

    Teatr nie posiada biletów ulgowych.

    Polecamy miejsca brzegowe w cenie od 59 zł

  • 6. Czy mogę przebukować rezerwację?

    Tak. 
  • 7. Czy mogę przebukować już opłacone bilety?

    Tak. Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem spektaklu, na który zostały wykupione bilety.

  • 8. Czy przy teatrze jest parking?

    Teatr nie posiada własnego parkingu,  można parkować na pobliskich ulicach: Przechodnia, Marszałkowska a także na dużym parkingu na pl. Bankowym.
  • 9. Czy osoby niepełnosprawne będą miały jak wejść na widownię?

    Dla osób niepełnosprawnych wejście możliwe jest tylko na Dużą Scenę, ponieważ Scena Mniejsza i Scena Amfiteatr znajdują się na wysokim pierwszym piętrze.  
    Na Dużą Scenę jest kilka schodów i w razie potrzeby pracownicy szatni pomogą ze zniesieniem/wniesieniem wózka. 
    Dla osób niepełnosprawnych najwygodniejsze będą miejsca boczne w ostatnich rzędach.
  • 10. Czy wejściówki można rezerwować?

    Nie. Wejściówek nie można rezerwować. 
  • 11. Czy muszę przyjeżdżać do teatru aby zapłacić za bilety?

    Nie. Płatności za bilety można dokonać przelewem z odpowiednim wyprzedzeniem  (min. 5 dni). Bilety opłacone przelewem można odebrać w kasie przed spektaklem.
    Dane dotyczące numeru konta oraz wymaganej treści w tytule przelewu, znajdują się w zakładce „Bilety”.
  • 12. Gdzie mogę dowiedzieć się o obsadę na konkretny termin?

    Na stronie internetowej w zakładce „Spektakle” należy wybrać spektakl i za pomocą opcji „Sprawdź obsadę” można zapoznać się z planowaną obsadą na konkretne terminy.
  • 13. Czy sala jest klimatyzowana?

    Tak.

  • 14. Gdzie i na jakich spektaklach wyświetlane są napisy w języku angielskim?

    Napisy w języku angielskich wyświetlane są na Dużej Scenie na ekranach obok sceny, oraz na Scenie Mniejszej na projektorach nad sceną. Wszystkie spektakle z dopiskiem „With English Subtitles” w naszym repertuarze mają napisy w języku angielskim.

Strona używa technologii, takich jak pliki cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Chcemy aby prezentowane przez nas treści i reklamy były możliwie najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Jeśli nie blokujesz tych plików, zgadzasz się na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj - możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.