Regulamin Scena Capitol Sp. z o.o.

1. Rezerwacja biletów

  • Rezerwacji można dokonać osobiście w kasie Teatru w godzinach jej otwarcia lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu 22 620 21 42 lub mailowo: bilety@teatrcapitol.pl
  • Rezerwacji można dokonać w godzinach pracy Biura obsługi Widzów od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00, dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 620 21 42 lub mailowo: rezerwacje@teatrcapitol.pl
  • Rezerwacji należy dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. Rezerwacja na ostatnią chwilę nie gwarantuje dostępności miejsc.
  • W przypadku rezygnacji z zarezerwowanych biletów będziemy wdzięczni za zawiadomienie o tym Teatru.
  • Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem spektaklu, na który zostały wykupione bilety. Przeniesienia można dokonać tylko raz.
  • Rezerwacje, które nie zostały odebrane w terminie podanym przez Teatr ulegają wygaśnięciu.
  • Termin odbioru rezerwacji grupowych ustalany jest indywidualnie.
  • W przypadku rezerwacji mailowej lub telefonicznej, Widzowie wyrażają zgodę na kontakt ze strony Teatru na podany adres e-mail lub numer telefonu, tylko w przypadku zdarzeń losowych np. odwołania spektaklu, zmiany godziny spektaklu, przeniesienia sceny oraz w uzasadnionym interesie Teatru. Chyba, że wyrażą uprzednią zgodę na kontakt w celach marketingowych.
  • Mając na uwadze bezpieczeństwo oraz komfort najmłodszych Widzów, na spektaklach dla grup zorganizowanych (prezentowane od poniedziałku do piątku), wskazywaniem miejsc dla poszczególnych grup zajmuje się Obsługa Widowni Teatru Capitol.
  • Opiekunów grup szkolnych i przedszkolnych prosimy o wcześniejsze przybycie. Prosimy, aby dzieci były gotowe do wejścia na Widownię najpóźniej 20 minut przed spektaklem. W przeciwnym razie dzieci zajmą ostatnie wolne miejsca na widowni.
  • Zakup biletów do Teatru Capitol jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

2. Płatność za bilety zarezerwowane mailowo oraz telefonicznie

  • Płatności za bilety można dokonać w Kasie Teatru, w godzinach pracy kasy.
  • Płatności za bilety można dokonać przelewem na numer konta:
    Scena Capitol Sp. z o.o.Marszałkowska 115 00-102 Warszawa NIP: 525-239-51-24
    SANTANDER BANK POLSKA S.A.04 1910 1048 2787 9951 8800 0003
  • W przypadku płatności przelewem prosimy o wpisanie w tytule przelewu: imienia i nazwiska osoby rezerwującej, daty i tytułu spektaklu oraz kodu rezerwacji (kod podaje pracownik Teatru przy rezerwacji).
  • Bilety można odebrać w kasie Teatru cztery dni po dokonaniu przelewu lub 30 min. przed spektaklem.
  • Płatności przelewem należy dokonać najpóźniej 5 dni roboczych przed spektaklem.

UWAGA! Widzów, którzy dokonują zakupu on-line prosimy o dokonanie transakcji za pośrednictwem operatora PayU i nie przelewanie pieniędzy na w/w konto Teatru w SANTANDER BANK POLSKA S.A.

3. Bilety zakupione on-line

  • Bilety on-line dostępne są na stronie internetowej Teatru www.teatrcapitol.pl – w zakładce repertuar należy kliknąć “KUP BILET” lub kliknij tu: 
  • Ceny biletów są dynamiczne.
  • Do ceny biletów na poszczególne wydarzenia mogą być doliczone opłaty dodatkowe (w szczególności opłata serwisowa wyrażająca się w odpowiednim procencie całkowitej ceny zakupu biletu na spektakl). O wysokości opłat dodatkowych oraz całkowitej cenie zakupu Widz zostanie poinformowany przed umożliwieniem mu dokonania zakupu biletu na wydarzenie.
  • Operatorem płatności on-line jest PayU. Płatności za zarezerwowane przez stronę www.teatrcapitol.pl bilety należy dokonać od razu po przekierowaniu na stronę banku.
  • W przypadku nie zaksięgowania płatności w ciągu 15 min. od dokonania rezerwacji, zostaje ona automatycznie anulowana, a miejsca wracają do sprzedaży.
  • Widzowie decydujący się na korzystanie z systemu on-line wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z naszą polityką prywatności.
  • W celu otrzymania faktury VAT za zakup on-line, prosimy o zaznaczenie opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT” w procesie rezerwacji. Faktura zostanie przesłana na adres mailowy podany podczas rezerwacji biletów.
  • Bilet w formie PDF Widzowie otrzymują na wskazany adres mailowy. Bilet można okazać w wersji elektronicznej na telefonie.

4. Faktury VAT

  • Faktura VAT za zakup internetowy zostanie wystawiona automatycznie po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT” w procesie rezerwacji oraz wpisaniu wymaganych danych do faktury, a następnie przesłana na adres mailowy.
  • Faktura VAT za zakup stacjonarny, telefoniczny, mailowy  zostanie wystawiona na wyraźne życzenie Widza,  jeżeli żądanie jej wystawienia zostało zgłoszone w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar lub wykonano usługę.
  • Od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca, który dokona zakupu na podstawie paragonu, będzie mógł żądać wystawienia faktury do tego paragonu, ale tylko wówczas gdy paragon będzie zawierał jego NIP.
  • Jeżeli Widz życzy sobie wystawienia faktury VAT do paragonu nie zawierającego numeru NIP, dokument będzie mógł zostać wystawiony na dane osoby fizycznej.
  • Kupujący ma obowiązek zgłoszenia chęci otrzymania faktury VAT oraz przekazania danych do jej wystawienia przed zaksięgowaniem  środków na koncie bankowym Teatru. W przeciwnym wypadku zostanie wystawiony paragon bez numeru NIP.
  • Paragon do kwoty 450 zł brutto z NIP nabywcy stanowi fakturę uproszczoną. Faktura uproszczona jest traktowana jak zwykła faktura , która zawiera pełne dane nabywcy.

5. Zwroty biletów

  • Widzom zawierającym umowę w systemie sprzedaży Sceny Capitol Sp. z o.o.  zarówno w kasie teatru jak i za pośrednictwem Internetu, przy zakupie biletów indywidualnych oraz grupowych, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  • Zwroty biletów będą dokonywane tylko i wyłącznie w przypadku odwołanego spektaklu po okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wówczas, w przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą – do zwrotu niezbędna jest ta sama karta płatnicza.
  • Zwrot biletów zakupionych za pośrednictwem Dystrybutorów: eBilet, Eventim, Kicket, Kup Bilecik, MyBenefit, MultiTeatr, Biletynakabarety i Biletyna nie przysługuje.
  • Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem spektaklu, na który zostały wykupione bilety. Przeniesienia można dokonać tylko raz, na miejsca w cenie odpowiadającej cenie pierwotnych biletów.
  • Nie ma możliwości przebukowania biletów, które zostały zakupione przy użyciu kodu rabatowego oraz vouchera.

6. Widzowie spóźnieni

  • Widzowie spóźnieni, którzy nie zajęli swoich miejsc przed trzecim dzwonkiem sygnalizującym rozpoczęcie spektaklu, zajmują miejsca wskazane przez Obsługę Widowni.
  • W przypadku braku wolnych miejsc na widowni, należy zająć miejsca na schodkach.
  • Zajęcie wykupionego miejsca będzie możliwe podczas trwania przerwy.
  • Prosimy o wcześniejsze przybycie do Teatru, ponieważ Widzowie spóźnieni tracą prawo do zajęcia swoich miejsc podczas pierwszego aktu spektaklu.

7. Sprzedaż biletów odbywa się również przez pośredników:

8. Osoby niepełnosprawne

  • Widzów poruszających się na wózkach inwalidzkich prosimy o wcześniejsze poinformowanie o swojej wizycie w Teatrze Capitol. Przygotujemy dla Państwa dogodne miejsca.

9. Wejściówki

  • Wejściówki to bilety na schodki lub na wolne miejsca wskazane przez Obsługę Widowni (o ile będą wolne miejsca siedzące), mogą być dostępne po wcześniejszym wyprzedaniu wszystkich biletów.
  • Sprzedaż wejściówek może być uruchomiona online po wcześniejszym wyprzedaniu wszystkich biletów oraz w kasie Teatru na 20 minut przed rozpoczęciem spektaklu na Scenie Mniejszej.
  • Wejściówki nie funkcjonują na Dużej Scenie oraz Scenie Amfiteatr.
  • Cena wejściówek jest dynamiczna i proporcjonalnie niższa od ceny biletów na danym spektaklu.
  • Wejściówki mogą być sprzedawane również za pośrednictwem portalu Kicket.com (dawniej eWejściówki).
  • Liczba wejściówek jest ograniczona.
  • Dyrekcja zastrzega sobie prawo do nie sprzedawania wejściówek na wybrane terminy.
  • Wejściówki nie podlegają zwrotom.
  • Nie ma możliwości zarezerwowania wejściówki.

10. Straponteny

  • Straponteny są to miejsca boczne, siedzące (bez oparcia), numerowane (A, B, C, D).
  • Dostępne są po wcześniejszym wyprzedaniu wszystkich biletów.
  • Cena strapontenów jest dynamiczna.
  • Liczba strapontenów jest ograniczona.
  • Dyrekcja zastrzega sobie prawo do nie sprzedawania strapontenów na wybrane terminy.
  • Bilety zakupione na straponteny nie podlegają zwrotom.
  • Nie ma możliwości zarezerwowania strapontenów.

11. Voucher – bilet wstępu otwarty

  • Voucher jest to bilet otwarty z określonym terminem ważności.
  • Koszt jednoosobowego vouchera na spektakle z repertuaru dla dorosłych to 210 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
  • Koszt dwuosobowego vouchera na spektakle z repertuaru dla dorosłych to 390 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
  • Koszt jednoosobowego vouchera na spektakle z repertuaru bajkowego to 120 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
  • Koszt dwuosobowego vouchera na spektakle z repertuaru bajkowego to 250 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
  • Voucher ma określony termin ważności. Oznacza to konieczność wykorzystania go do ostatniego dnia ważności vouchera. Jednocześnie prosimy dokonywać wcześniejszej rezerwacji miejsc.
  • Zakupu vouchera można dokonać on-line lub w kasie Teatru Capitol.
  • Realizacja vouchera podczas zakupu on-line. Aby zrealizować voucher należy wpisać otrzymany kod w polu „kod rabatowy” oraz zatwierdzić go, po wybraniu dostępnego miejsca na widowni. Szczegółowa instrukcja wykorzystania vouchera znajduje się na stronie www.teatrcapitol.pl, w zakładce VOUCHERY.
  • Realizacja vouchera podczas zakupu w kasie. Aby zrealizować voucher należy przekazać go pracownikowi kasy podczas dokonywania zakupu. Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji miejsc.
  • Voucher nie obowiązuje na spektakle zamknięte, spektakle odbywające się w ramach sceny dla dorosłych – Capitol by night, premiery Teatru oraz spektakle zastrzeżone przez Dyrekcję Teatru (np. wieczór Sylwestrowy, Walentynki).
  • Vouchery nie podlegają zwrotowi.
  • Za niewykorzystany voucher nie przysługuje zwrot pieniędzy.

12. Dodatkowe informacje

  • Repertuar Teatru w mediach. Teatr Capitol nie odpowiada za błędne daty, godziny lub tytuły spektakli podawane w mediach.
  • Obsady spektakli. Dyrekcja zastrzega sobie możliwość zmian w obsadzie. W przypadku nagłej zmiany w obsadzie, nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilety.
  • Newsletter – zapisując się na Newsletter Teatru Capitol, Widzowie wyrażają zgodę na przesyłanie przez Teatr Capitol wiadomości marketingowych na podany adres e-mail.
  • SMS-y – wiadomości tekstowe będą dostawać wyłącznie Widzowie, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie.
  • Zaproszenia. Gości, którzy otrzymali zaproszenia od Teatru Capitol prosimy o ich odebranie najpóźniej 30 min. przed rozpoczęciem spektaklu.
  • Widzowie pod wyraźnym wpływem alkoholu, nie będą wpuszczani na widownię
  • Widzowie, zakłócający przebieg przedstawienia mogą zostać wyproszeni z widowni przez pracowników Teatru Capitol
  • Na wszystkich widowniach Teatru Capitol obowiązuje zakaz jedzenia oraz spożywania napojów innych niż woda*
  • Dyrekcja Teatru Capitol zastrzega sobie możliwość zmian w repertuarze, prawo do przeniesienia spektaklu na inną scenę Teatru Capitol oraz możliwość opóźnienia spektaklu do 15 minut.
  • Widzowie uczestniczący w spektaklach “Czy Ty to Ty?”,  „Wykrywacz kłamstw” oraz „Królowa Śniegu” narażeni są na działanie świateł stroboskopowych, które będą wykorzystane podczas przedstawienia (światła te mogą doprowadzić do ataku epilepsji).
  • Widzowie przebywający na terenie Teatru Capitol wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo oraz udzielają właścicielowi marki “Teatr Capitol” Scena Capitol Sp. z o.o. nieodpłatnej licencji na wykorzystanie go na wszystkich polach eksploatacji, w tym: utrwalania i rozpowszechniania w dowolnej formie oraz wprowadzanie do pamięci komputera, wykorzystania do promocji spektakli oraz projektów specjalnych organizowanych w Teatrze Capitol, udostępniania sponsorom oraz partnerom Teatru w celu ich promocji w kontekście udziału w spektaklach oraz projektach specjalnych organizowanych w Teatrze, zamieszczania na promocyjnych materiałach drukowanych Scena Capitol Sp. z o.o., w prasie, na stronach internetowych oraz w przekazach telewizyjnych i radiowych.
  • Teatr Capitol oferuje promocje sezonowe, które nie łączą się ze sobą.
  • Na 60 minut przed spektaklem zapraszamy Państwa do spędzenia czasu w barokowych wnętrzach Foyer Teatru Capitol. W klubowym Menu serwujemy m.in.: teatralne drinki, koktajle, przekąski i pyszne ciasto. Zapraszamy i zachęcamy do wcześniejszego przybycia.
  • Teatr nie odpowiada za rzeczy pozostawione w Teatrze ani za rzeczy, które w wyniku nieuwagi upadły lub uległy zniszczeniu na terenie Teatru.
  • Dane osobowe. Administratorem Państwa danych osobowych jest Scena Capitol Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej 115 ( 00-102), wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000278839, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 525-239-51-24. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy kupna sprzedaży biletów, jak również za dodatkową zgodą w celach marketingowych i informacyjnych Dane osobowe są podawane dobrowolnie. Mają Państwo prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uzupełniania. Szczegółowe informacje, dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.

*nie dotyczy napojów zakupionych w barze wydanych w capitalnym kubku

Widzowie, którzy zdecydowali się na zakup biletów do Teatru Capitol zobowiązują się jednocześnie do przestrzegania powyższego regulaminu oraz wyrażają zgodę na wszystkie jego punkty.

REGULAMIN SCENY FOKSAL 11* <<KLIKNIJ TUTAJ>>
*Obowiązuje dla wszystkich wydarzeń odbywających się w Foksal 11 Jedzenie & Sztuka przy ul.Foksal 11 w Warszawie.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Strona używa technologii, takich jak pliki cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Chcemy aby prezentowane przez nas treści i reklamy były możliwie najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Jeśli nie blokujesz tych plików, zgadzasz się na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj - możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.