Regulamin Scena Capitol Sp. z o.o.
1. Rezerwacja biletów
- Rezerwacji można dokonać osobiście w kasie Teatru w godzinach jej otwarcia lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu 22 620 21 42 lub mailowo: bilety@teatrcapitol.pl
- Rezerwacji można dokonać w godzinach pracy Biura obsługi Widzów od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00, dzwoniąc pod numer telefonu (+48) 22 620 21 42 lub mailowo: rezerwacje@teatrcapitol.pl
- Rezerwacji należy dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. Rezerwacja na ostatnią chwilę nie gwarantuje dostępności miejsc.
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanych biletów będziemy wdzięczni za zawiadomienie o tym Teatru.
- Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem spektaklu, na który zostały wykupione bilety. Przeniesienia można dokonać tylko raz.
- Rezerwacje, które nie zostały odebrane w terminie podanym przez Teatr ulegają wygaśnięciu.
- Termin odbioru rezerwacji grupowych ustalany jest indywidualnie.
- W przypadku rezerwacji mailowej lub telefonicznej, Widzowie wyrażają zgodę na kontakt ze strony Teatru na podany adres e-mail lub numer telefonu, tylko w przypadku zdarzeń losowych np. odwołania spektaklu, zmiany godziny spektaklu, przeniesienia sceny oraz w uzasadnionym interesie Teatru. Chyba, że wyrażą uprzednią zgodę na kontakt w celach marketingowych.
- Mając na uwadze bezpieczeństwo oraz komfort najmłodszych Widzów, na spektaklach dla grup zorganizowanych (prezentowane od poniedziałku do piątku), wskazywaniem miejsc dla poszczególnych grup zajmuje się Obsługa Widowni Teatru Capitol.
- Opiekunów grup szkolnych i przedszkolnych prosimy o wcześniejsze przybycie. Prosimy, aby dzieci były gotowe do wejścia na Widownię najpóźniej 20 minut przed spektaklem. W przeciwnym razie dzieci zajmą ostatnie wolne miejsca na widowni.
- Zakup biletów do Teatru Capitol jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Płatność za bilety zarezerwowane mailowo oraz telefonicznie
- Płatności za bilety można dokonać w Kasie Teatru, w godzinach pracy kasy.
- Płatności za bilety można dokonać przelewem na numer konta:
Scena Capitol Sp. z o.o.Marszałkowska 115 00-102 Warszawa NIP: 525-239-51-24
SANTANDER BANK POLSKA S.A.04 1910 1048 2787 9951 8800 0003
- W przypadku płatności przelewem prosimy o wpisanie w tytule przelewu: imienia i nazwiska osoby rezerwującej, daty i tytułu spektaklu oraz kodu rezerwacji (kod podaje pracownik Teatru przy rezerwacji).
- Bilety można odebrać w kasie Teatru cztery dni po dokonaniu przelewu lub 30 min. przed spektaklem.
- Płatności przelewem należy dokonać najpóźniej 5 dni roboczych przed spektaklem.
UWAGA! Widzów, którzy dokonują zakupu on-line prosimy o dokonanie transakcji za pośrednictwem operatora PayU i nie przelewanie pieniędzy na w/w konto Teatru w SANTANDER BANK POLSKA S.A.
3. Bilety zakupione on-line
- Bilety on-line dostępne są na stronie internetowej Teatru www.teatrcapitol.pl – w zakładce repertuar należy kliknąć “KUP BILET” lub kliknij tu:

- Ceny biletów są dynamiczne.
- Do ceny biletów na poszczególne wydarzenia mogą być doliczone opłaty dodatkowe (w szczególności opłata serwisowa wyrażająca się w odpowiednim procencie całkowitej ceny zakupu biletu na spektakl). O wysokości opłat dodatkowych oraz całkowitej cenie zakupu Widz zostanie poinformowany przed umożliwieniem mu dokonania zakupu biletu na wydarzenie.
- Operatorem płatności on-line jest PayU. Płatności za zarezerwowane przez stronę www.teatrcapitol.pl bilety należy dokonać od razu po przekierowaniu na stronę banku.
- W przypadku nie zaksięgowania płatności w ciągu 15 min. od dokonania rezerwacji, zostaje ona automatycznie anulowana, a miejsca wracają do sprzedaży.
- Widzowie decydujący się na korzystanie z systemu on-line wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z naszą polityką prywatności.
- W celu otrzymania faktury VAT za zakup on-line, prosimy o zaznaczenie opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT” w procesie rezerwacji. Faktura zostanie przesłana na adres mailowy podany podczas rezerwacji biletów.
- Bilet w formie PDF Widzowie otrzymują na wskazany adres mailowy. Bilet można okazać w wersji elektronicznej na telefonie.
4. Faktury VAT
- Faktura VAT za zakup internetowy zostanie wystawiona automatycznie po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT” w procesie rezerwacji oraz wpisaniu wymaganych danych do faktury, a następnie przesłana na adres mailowy.
- Faktura VAT za zakup stacjonarny, telefoniczny, mailowy zostanie wystawiona na wyraźne życzenie Widza, jeżeli żądanie jej wystawienia zostało zgłoszone w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar lub wykonano usługę.
- Od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca, który dokona zakupu na podstawie paragonu, będzie mógł żądać wystawienia faktury do tego paragonu, ale tylko wówczas gdy paragon będzie zawierał jego NIP.
- Jeżeli Widz życzy sobie wystawienia faktury VAT do paragonu nie zawierającego numeru NIP, dokument będzie mógł zostać wystawiony na dane osoby fizycznej.
- Kupujący ma obowiązek zgłoszenia chęci otrzymania faktury VAT oraz przekazania danych do jej wystawienia przed zaksięgowaniem środków na koncie bankowym Teatru. W przeciwnym wypadku zostanie wystawiony paragon bez numeru NIP.
- Paragon do kwoty 450 zł brutto z NIP nabywcy stanowi fakturę uproszczoną. Faktura uproszczona jest traktowana jak zwykła faktura , która zawiera pełne dane nabywcy.
5. Zwroty biletów
- Widzom zawierającym umowę w systemie sprzedaży Sceny Capitol Sp. z o.o. zarówno w kasie teatru jak i za pośrednictwem Internetu, przy zakupie biletów indywidualnych oraz grupowych, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Zwroty biletów będą dokonywane tylko i wyłącznie w przypadku odwołanego spektaklu po okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Wówczas, w przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą – do zwrotu niezbędna jest ta sama karta płatnicza.
- Zwrot biletów zakupionych za pośrednictwem Dystrybutorów: eBilet, Eventim, Kicket, Kup Bilecik, MyBenefit, MultiTeatr, Biletynakabarety i Biletyna nie przysługuje.
- Przebukowanie zakupionych biletów jest możliwe najpóźniej na 14 dni przed terminem spektaklu, na który zostały wykupione bilety. Przeniesienia można dokonać tylko raz, na miejsca w cenie odpowiadającej cenie pierwotnych biletów.
- Nie ma możliwości przebukowania biletów, które zostały zakupione przy użyciu kodu rabatowego oraz vouchera.
6. Widzowie spóźnieni
- Widzowie spóźnieni, którzy nie zajęli swoich miejsc przed trzecim dzwonkiem sygnalizującym rozpoczęcie spektaklu, zajmują miejsca wskazane przez Obsługę Widowni.
- W przypadku braku wolnych miejsc na widowni, należy zająć miejsca na schodkach.
- Zajęcie wykupionego miejsca będzie możliwe podczas trwania przerwy.
- Prosimy o wcześniejsze przybycie do Teatru, ponieważ Widzowie spóźnieni tracą prawo do zajęcia swoich miejsc podczas pierwszego aktu spektaklu.
7. Sprzedaż biletów odbywa się również przez pośredników:
- serwisy internetowe naszych partnerów biletowych: kicket.com, ebilet.pl, EventimPolska, biletyna.pl, KupBilecik.pl
- serwisy prezentowe: Super Prezenty, Wyjątkowy Prezent, Katalog Marzeń
- kafeterie benefitów pracowniczych: Benefit Systems, MyBenefit, Worksmile, VanityStyle
- oficjalne strony internetowe oraz kasy stacjonarne lokalnych instytucji kultury, w których mamy przyjemność gościć w ramach sceny wyjazdowej.
8. Osoby niepełnosprawne
- Widzów poruszających się na wózkach inwalidzkich prosimy o wcześniejsze poinformowanie o swojej wizycie w Teatrze Capitol. Przygotujemy dla Państwa dogodne miejsca.
9. Wejściówki
- Wejściówki to bilety na schodki lub na wolne miejsca wskazane przez Obsługę Widowni (o ile będą wolne miejsca siedzące), mogą być dostępne po wcześniejszym wyprzedaniu wszystkich biletów.
- Sprzedaż wejściówek może być uruchomiona online po wcześniejszym wyprzedaniu wszystkich biletów oraz w kasie Teatru na 20 minut przed rozpoczęciem spektaklu na Scenie Mniejszej.
- Wejściówki nie funkcjonują na Dużej Scenie oraz Scenie Amfiteatr.
- Cena wejściówek jest dynamiczna i proporcjonalnie niższa od ceny biletów na danym spektaklu.
- Wejściówki mogą być sprzedawane również za pośrednictwem portalu Kicket.com (dawniej eWejściówki).
- Liczba wejściówek jest ograniczona.
- Dyrekcja zastrzega sobie prawo do nie sprzedawania wejściówek na wybrane terminy.
- Wejściówki nie podlegają zwrotom.
- Nie ma możliwości zarezerwowania wejściówki.
10. Straponteny
- Straponteny są to miejsca boczne, siedzące (bez oparcia), numerowane (A, B, C, D).
- Dostępne są po wcześniejszym wyprzedaniu wszystkich biletów.
- Cena strapontenów jest dynamiczna.
- Liczba strapontenów jest ograniczona.
- Dyrekcja zastrzega sobie prawo do nie sprzedawania strapontenów na wybrane terminy.
- Bilety zakupione na straponteny nie podlegają zwrotom.
- Nie ma możliwości zarezerwowania strapontenów.
11. Voucher – bilet wstępu otwarty
- Voucher jest to bilet otwarty z określonym terminem ważności.
- Koszt jednoosobowego vouchera na spektakle z repertuaru dla dorosłych to 210 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
- Koszt dwuosobowego vouchera na spektakle z repertuaru dla dorosłych to 390 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
- Koszt jednoosobowego vouchera na spektakle z repertuaru bajkowego to 120 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
- Koszt dwuosobowego vouchera na spektakle z repertuaru bajkowego to 250 zł (niezależnie od strefy cenowej, tytułu spektaklu i sceny).
- Voucher ma określony termin ważności. Oznacza to konieczność wykorzystania go do ostatniego dnia ważności vouchera. Jednocześnie prosimy dokonywać wcześniejszej rezerwacji miejsc.
- Zakupu vouchera można dokonać on-line lub w kasie Teatru Capitol.
- Realizacja vouchera podczas zakupu on-line. Aby zrealizować voucher należy wpisać otrzymany kod w polu „kod rabatowy” oraz zatwierdzić go, po wybraniu dostępnego miejsca na widowni. Szczegółowa instrukcja wykorzystania vouchera znajduje się na stronie www.teatrcapitol.pl, w zakładce VOUCHERY.
- Realizacja vouchera podczas zakupu w kasie. Aby zrealizować voucher należy przekazać go pracownikowi kasy podczas dokonywania zakupu. Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji miejsc.
- Voucher nie obowiązuje na spektakle zamknięte, spektakle odbywające się w ramach sceny dla dorosłych – Capitol by night, premiery Teatru oraz spektakle zastrzeżone przez Dyrekcję Teatru (np. wieczór Sylwestrowy, Walentynki).
- Vouchery nie podlegają zwrotowi.
- Za niewykorzystany voucher nie przysługuje zwrot pieniędzy.
12. Dodatkowe informacje
- Repertuar Teatru w mediach. Teatr Capitol nie odpowiada za błędne daty, godziny lub tytuły spektakli podawane w mediach.
- Obsady spektakli. Dyrekcja zastrzega sobie możliwość zmian w obsadzie. W przypadku nagłej zmiany w obsadzie, nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilety.
- Newsletter – zapisując się na Newsletter Teatru Capitol, Widzowie wyrażają zgodę na przesyłanie przez Teatr Capitol wiadomości marketingowych na podany adres e-mail.
- SMS-y – wiadomości tekstowe będą dostawać wyłącznie Widzowie, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie.
- Zaproszenia. Gości, którzy otrzymali zaproszenia od Teatru Capitol prosimy o ich odebranie najpóźniej 30 min. przed rozpoczęciem spektaklu.
- Widzowie pod wyraźnym wpływem alkoholu, nie będą wpuszczani na widownię
- Widzowie, zakłócający przebieg przedstawienia mogą zostać wyproszeni z widowni przez pracowników Teatru Capitol
- Na wszystkich widowniach Teatru Capitol obowiązuje zakaz jedzenia oraz spożywania napojów innych niż woda*
- Dyrekcja Teatru Capitol zastrzega sobie możliwość zmian w repertuarze, prawo do przeniesienia spektaklu na inną scenę Teatru Capitol oraz możliwość opóźnienia spektaklu do 15 minut.
- Widzowie uczestniczący w spektaklach “Czy Ty to Ty?”, „Wykrywacz kłamstw” oraz „Królowa Śniegu” narażeni są na działanie świateł stroboskopowych, które będą wykorzystane podczas przedstawienia (światła te mogą doprowadzić do ataku epilepsji).
- Widzowie przebywający na terenie Teatru Capitol wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo oraz udzielają właścicielowi marki “Teatr Capitol” Scena Capitol Sp. z o.o. nieodpłatnej licencji na wykorzystanie go na wszystkich polach eksploatacji, w tym: utrwalania i rozpowszechniania w dowolnej formie oraz wprowadzanie do pamięci komputera, wykorzystania do promocji spektakli oraz projektów specjalnych organizowanych w Teatrze Capitol, udostępniania sponsorom oraz partnerom Teatru w celu ich promocji w kontekście udziału w spektaklach oraz projektach specjalnych organizowanych w Teatrze, zamieszczania na promocyjnych materiałach drukowanych Scena Capitol Sp. z o.o., w prasie, na stronach internetowych oraz w przekazach telewizyjnych i radiowych.
- Teatr Capitol oferuje promocje sezonowe, które nie łączą się ze sobą.
- Na 60 minut przed spektaklem zapraszamy Państwa do spędzenia czasu w barokowych wnętrzach Foyer Teatru Capitol. W klubowym Menu serwujemy m.in.: teatralne drinki, koktajle, przekąski i pyszne ciasto. Zapraszamy i zachęcamy do wcześniejszego przybycia.
- Teatr nie odpowiada za rzeczy pozostawione w Teatrze ani za rzeczy, które w wyniku nieuwagi upadły lub uległy zniszczeniu na terenie Teatru.
- Dane osobowe. Administratorem Państwa danych osobowych jest Scena Capitol Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej 115 ( 00-102), wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000278839, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 525-239-51-24. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy kupna sprzedaży biletów, jak również za dodatkową zgodą w celach marketingowych i informacyjnych Dane osobowe są podawane dobrowolnie. Mają Państwo prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uzupełniania. Szczegółowe informacje, dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.
*nie dotyczy napojów zakupionych w barze wydanych w capitalnym kubku
Widzowie, którzy zdecydowali się na zakup biletów do Teatru Capitol zobowiązują się jednocześnie do przestrzegania powyższego regulaminu oraz wyrażają zgodę na wszystkie jego punkty.
REGULAMIN SCENY FOKSAL 11* <<KLIKNIJ TUTAJ>>
*Obowiązuje dla wszystkich wydarzeń odbywających się w Foksal 11 Jedzenie & Sztuka przy ul.Foksal 11 w Warszawie.
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz